پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
جی‌تی‌ای: شهر آزاد – Gta Episode From Liberty City
نوشته شده در پنج شنبه 30 آبان 1392
ساعت : 18:59
نویسنده : SOLTAN

جی‌تی‌ای: شهر آزاد – Gta Episode From Liberty City Pc Game

| دانلود بازی جی‌تی‌ای: شهر آزاد – Gta Liberty City برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

جی‌تی‌ای: شهر آزاد   Gta Episode From Liberty City

توضیحات بازی: آماده شوید تا جدیدترین سری از بازی های پرطرفدار GTA را بگونه ای که تاکنون هرگز نظیر آن را ندیده اید تجربه نمایید! این نسخه از بازی پیش از این بصورت انحصاری برای کنسول PC و PS3 عرضه شده بود، سرانجام پس از مدتها انتظار در تاریخ ۱۳ آپریل ۲۰۱۰ برای علاقمندان این بازی برروی پلتفرمهای Xbox 360  نیز منتشر گردید. این نسخه از بازی شامل کاراکترهای جدید، اسلحه های پیشرفته و جدید، نبردهای آنلاین چندنفره جدید و دو داستان جدید با گرافیک و افکتهای ویژه عالی می باشد، این دو داستان تحت عنوان های The Lost and Damned  و  The Ballad of G4y Tony می باشند که درآنها بصورت مستقل با دو شخصیت متمایز وارد دنیای شهر Liberty City می شوید.

:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر، بازی های خشن، بازی های ماجرایی، ،
:: برچسب‌ها: جی‌تی‌ای: شهر آزاد – Gta Episode From Liberty City,
 



جی‌تی‌ای ۶ | GTA IV
نوشته شده در پنج شنبه 30 آبان 1392
ساعت : 18:58
نویسنده : SOLTAN

| محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازی جهان جی‌تی‌ای ۶ | GTA IV با لینک مستقیم |

جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

 

## این بازی در ایران به جی‌تی‌ای ۶ ولی در سطح جهان به جی‌تی‌ای ۴ معروف شده است ##

 

توضیحات بازی: داستان بازی Grand Theft Auto IV در زمان کنونی و در Liberty City به وقوع می پیوندد. شهری که شبیه سازی شده از شهر نیویورک آمریکاست . قهرمان این نسخه Niko Bellic نام دارد . او فردی اهل اروپای شرقی می باشد و در کشور خود در کار قاچاق انسان بوده است اما او دیگر از این کار خسته شده است و قصد دارد تا زندگی تازه ای را آغاز کند و این در حالی بود که Roman ، پسر عموی Niko نیز که در Liberty City زندگی می کرد با فرستادن E-mail های متعدد از او دعوت می کرد که به آنجا برود . Roman به Niko می گفت که در Liberty City من به همه ی خواسته ها و آرزوهایم رسیده ام و اکنون ۱۵ ماشین اسپرت و دو زن و ثروت فراوانی دارم . Niko هم که قصد داشت تا زندگی جدیدی را شروع کند و گذشت ی سیاهش را از یاد ببرد به امید گفته های Roman به Liberty City سفر کرد و در آنجا Roman را یافت و فهمید که Roman یک راننده تاکسی ساده بیش نیست و در محله ی نسبتآ فقیر نشین Broker زندگی می کند . بله ، Roman به او دروغ بزرگی گفته بود چراکه او نه تنها زندگی خوب و راحتی نداشت ، بلکه دارای قرض و گرفتاری های فراوانی نیز بود و گروه های مختلف تبهکاران Liberty City خصوصآ مافیای روسیه هم برای او مشکلات جانی و مالی زیادی به وجود آورده بودند و Roman از دست آن ها امنیت نداشت . Roman برای مقابله با تمام این مشکلات نیاز به یک پشتیبان داشت تا بتواند آن ها را رفع کند و با توجه به شناختی که از Niko و توانایی هایش داشت ، او را بهترین پشتیبان و کمک کننده ی خود می دانست و به همین جهت به Niko چنین دروغی را گفت تا او را به آنجا بکشاند . Niko هم که دیگر در مقابل یک عمل انجام شده قرار گرفته بود و راهی هم برای برگشت نداشت باید با مشکلات جدیدش دست و پنجه نرم می کرد و زندگی تازه اش را با وجود این مشکلات آغاز می نمود . او برای رفع این مشکلات نیاز به پول داشت و برای دستیابی به پول می بایست بار دیگر به جرم و جنایت دست بزند و اینجاست که داستان هیجان انگیز بازی آغاز می شود

:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر، بازی های خشن، ،
:: برچسب‌ها: جی‌تی‌ای ۶ | GTA IV,
 



رزیدنت اویل: افشاگری | Resident Evil Revelations
نوشته شده در پنج شنبه 30 آبان 1392
ساعت : 18:55
نویسنده : SOLTAN

| برای اولین بار در میان سایت های ایرانی |

اهریمن ساکن: الهامات – Resident Evil: Revelations Pc Game

| دانلود بازی اهریمن ساکن: الهامات – Resident Evil: Revelations با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

اهریمن ساکن: الهامات   Resident Evil: Revelations

 

توضیحات بازی: Resident Evil: Revelations – شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های ۱ تا ۳ این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای ۳DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های ۴ و ۵ رخ می دهند.بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.

 

:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر، بازی های خشن، ،
:: برچسب‌ها: رزیدنت اویل: افشاگری | Resident Evil Revelations,
 



مکس پین ۳ – Max Payne 3
نوشته شده در پنج شنبه 30 آبان 1392
ساعت : 18:54
نویسنده : SOLTAN

مکس پین ۳ – Max Payne 3 Pc Game Black Box

| دانلود بازی مکس پین ۳ – Max Payne 3 با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

مکس پین 3   Max Payne 3

 

توضیحات بازی: پس از سال ها انتظار بازی Max Payne 3 مکس پین ۳ از سری بازی های مکس پین وارد بازاز شد. حتما تمامی شما با بازی مکس پین آشنایی دارد و بازی کرده اید. بازی مکس پین ۳ ادامه روی بازی مکس پین ۲ می باشد و پس از هشت سال کارگاه بازنشته ی پلیس نیوروک مکس پین را باشخصی به نام رائول آشنا می سازد. رائول نیز یک کار جدید به مکس پین میشنهاد می دهد. مکس پین نیز با قبول این کار از شهر خود یعنی نیوروک به سائوپائولوی برزیل مسافرت می کنند. کار مکس پین در سائوپائولو محافظت از یک خانواده ی بسیار پول دار است. که دشمنان بسیاری دارد. بعد از مدتی فابیانا همسر رئیس جدید مکس پین روبوده می شود. و برای آزادی آن حدود ۳ملیون دلار تقاضا می کند. مکس پین نیز با پول ها سر قرار حاضر می شود اما یک تبهکار دیگر پول ها را از مکس پین می دزد و تمام قرارها بهم می خورد در ادامه مکس پین برای آزادی فابیانا مشکلات زیادی را متحمل می شود و در نهایت موفق به آزادی وی می شود.

از جالبیت های دیگر این بازی می توان به آهسته نمودن زمان اشاره کرد این قابلیت به مکس پین اجازه می دهد تا تیراندازی دقیتری داشته باشدو بهتر نشاگیری کند.همچنین می توان به قابلیت جدیدی اشاره نمود که پس از گشتن گروهی هنگامی که آخرین تیر را بر آخرین نفر شلیک می کند.دوربین به طور کامل حرفه ای مسیر گلوله را طی می کند وچگونگی کشته شدن فرد را به صورت  واضح به رخ می کشد. از دیگر امکانات این بازی می توان به وجود انیمشین های کاملا گرافیکی اشاره نمود که در نوبه ی خود منحصر به فرد می باشد و محیطی بسیار جالب را برای گیمر محیا می سازد. این بازی را می توان جز بهترین بازی های سال ۲۰۱۲ دانست زیرا هم داستان بازی بسیار زیبا و جالبی دارد هم از گرافیکی خوبی برخوردار است

 

 

 

 

:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر، بازی های خشن، ،
:: برچسب‌ها: مکس پین ۳ – Max Payne 3,
 



فرقه یک قاتل: افشاگری – Assassin’s Creed: Revelations
نوشته شده در پنج شنبه 30 آبان 1392
ساعت : 18:51
نویسنده : SOLTAN

فرقه یک قاتل: افشاگری – Assassin’s Creed: Revelations Pc Game

| دانلود بازی فرقه یک قاتل: افشاگری – Assassin’s Creed: Revelations با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

فرقه یک قاتل: افشاگری   Assassin’s Creed: Revelations

 

توضیحات بازی: یغ های مخفی را بیرون بکش و بدون هیچ رحمی دشمنان را نابود کن…! شاید جمله ای بهتر از این برای عنوان Assassin's Creed به ذهن نیاید عنوانی که با ساخت آن یک شیوه مبارزاتی جدید را برای هواداران خود به وجود آورد و یوبی سافت سعی کرد تا با ساخت نسخه هایی از این بازی کمی مخاطبان را با نام Assassin آشنا کند. در واقع اساسین بر گرفته از نام حشاشین می باشد که یک اسم عربی است و در فارسی آنان را با نام حشاشیون می شناسیم، این گروه در سال ۱۰۹۲ تا ۱۲۹۶ میلادی موجودیت داشته اند و از سر دسته آن ها می توان به حسن صباح اشاره کرد که به وسیله او توانستند خیلی از سرزمین های فارس را در زمان اسماعیلیان تحت سلطه خود قرار دهند. در واقع Assassinها قاتلانی فاقد عاطفه و بی رحم هستند که به هیچ کسی رحم نخواهند کرد ولی در نسخه دوم این سری بازی ها، یوبی سافت این سناریوی بی رحمی را تغییر داد و کمی عواطف را با بازی خود مخلوط کرد که در نگاه اول مورد انتقاد هواداران قرار گرفت ولی این کار یک ایده نو و جالب به حساب می آمد.

الطایر اولین شخصیت اصلی ساخته دست استدیو Ubisoft Montreal برای سری Assassin’s Creed می باشد، وی یک جوان عرب بود که سعی داشت با اطاعت کردن از دستورات فرمانده خود جلوی جنگ بین عرب ها و مسیحیان (جنگ های صلیبی) را بگیرد و می بایست در این راه ۹ نفر از سران این دو جبهه را از بین می برد ولی پس از مدتی فهمید که رئیس خود نیز اصلی ترین فردیست که نمی گذارد این جنگ پایان یابد. همه این جنگ ها بر سر Apple of Eden (سیب بهشتی) می باشد، وسیله ای که به کمک آن می توان قدرتی ماورائی بدست آورد. از این رو شخصی به نام Desmond Miles در زمان حال بازیچه دست سودجویان می شود زیرا آن ها نیز از وجود این وسیله با خبر هستند و قصد دارند به وسیله دستگاهی به نام Animus و استفاده از دزموند، مکان فعلی سیب بهشتی را بیایند.

:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر، بازی های خشن، ،
:: برچسب‌ها: فرقه یک قاتل: افشاگری – Assassin’s Creed: Revelations,
 



دانلود بازی پرطرفدار مافیا Mafia II برای PC
نوشته شده در پنج شنبه 30 آبان 1392
ساعت : 17:32
نویسنده : SOLTAN

 

mafia 2 دانلود بازی پرطرفدار مافیا Mafia II برای PC

Mafia II PC Game – Black Box Version

پس از موفقیت دور از انتظار اولین نسخه از بازی Mafia , استدیو 2K Games به فکر ساخت نسخه دوم این بازی مشهور در سال 2010 میلادی افتاد. نسخه ای جدید که دارای قابلیت های بیشتری نسبت به نسخه ی اول بوده وتوانایی جذب کاربر آن دوچندان شده است. از جمله ی این قابلیت ها می توان به انتخاب ماموریت اشاره کرد به طوری که کاربر می تواند تعدادی از مراحل ماموریت های فرعی را به طور دلخواه انتخاب کند که بی شک باعث جذابیت بیشتر بازی خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی های مهم این بازی , وجود مبارزات تن به تن است که در این مبارزات حرکات طبیعی همچون جاخالی دادن و فرار از دست حریف نیز وجود دارد. در طی مراحل بازی مافیا 2 , قادرید روزنامه بخونید , به باشگاه رفته و به تمرین مهارت های خود بپردازید و هم چنین برای رسیدن به مقصد تاکسی بگیرید ! اما ویژگی که بیشتر باعث جلت توجه می شود , امکانات کاربر در استفاده از ماشین است.

به طوری که اگر ماشین دچار حدثه شود می توان با مرجعه کردن به مکانیک یا کارواش مشکل آن را رفع کرد یا با استفاده از کنترل صدای رادیو را کم و زیاد کرد. حتی می توان از صندوق عقب ماشین برای جاسازی سلاح های گرم استفاده نمود. شاید برای بیشتر کاربران تعقیب و گریز توسط پلیسزیباترین بخش نسخه اول بازی مافیا به شمار می رود. در سری اول کاربر با گمراه سازی پلیس میتوانست از دست آن ها فرار کند. اما در سری دوم قضیه بسیار پیچیده تر از سری قبل بوده به طوری که فرار دیگر فایده ای نداشته و برای خلاص شدن از دست پلیس میبایست به فروشگاه های لباس رفته و ظاهر خود را تغییر دهید. البته در برخی از مواقع با کار هایی همچون رشوه دادن نیز می توان از دست پلیس رهایی یابید. بدون شک پویایی جامعه در بازی نقش مهمی در جذب کاربر دارد. به طوری که مردم هنگام تصادف با یکدیگر به جدال و درگیری پرداخته و کاربر می تواند به طور دلخواه در این ماجرا دخالت داشته باشد.

:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر، بازی های خشن، بازی های ماجرایی، ،
 



تام رایدر – Tomb Raider
نوشته شده در پنج شنبه 30 آبان 1392
ساعت : 17:30
نویسنده : SOLTAN

 

تام رایدر   Tomb Raider

 

توضیحات بازی: بازی Tomb Raider 2013 یکی از پرطرفدار ترین بازی های سبک اکشن در سراسر جهان می باشد . بازی Tomb Raider 2013 باز هم با مراحل همیشه جذاب و فکری خود بازگشته ، اما این بار با گرافیکی خیره کننده تر از قبل و ویژگی های منحصر به فرد دیگر . بازی Tomb Raider 2013  پانزدهمین نسخه از سری بازی های Tomb Raider است که توسط  شرکت Crystal Dynamics و با همکاری شرکت بازی سازی معتبر و بزرگ Square Enix تولید شده است .

بازی Tomb Raider 2013 گیم پلی زیبای دارد و در آن شما نیمی از مراحل را در درگیری با انسان ها و نیمی دیگر را با حیوانات سپری میکنید ، صداگذاری فوق العاده شنیدنی و حرفه ای کار شده است و یکی از نکات مثبت بازی به شمار میرود ، همچنین اصلی ترین ویژگی بازی بدون شک گرافیک آن است که حرفی برای گفتن نمی گذارد ، جزئیات آنقدر با دقت کار شده اند که گاهی در میان مراحل بازی دوست دارید تا فقط در یک نقطه ایستاده و مناظر را تماشا کنید !

و اما داستان بازی که همیشه در بازی های Tomb Raider  یکی از نکات برجسته ی آن بود است . داستان از آن جا شروع می شود که لارای جوان با کشتی به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند . مقصد او جزیره زیبای است که در نزدیکی سواحل کشور ژاپن در نقشه مشخص شده است . همه چیز خوب پیش میرود که ناگهان مقصد تغییر می کند، طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. حال شما زخمی و وحشت زده در مکانی قرار دارید که هیچ شناختی از آن ندارید و خطرات بسیاری در کمین شماست .

:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر، بازی های خشن، بازی های ماجرایی، ،
:: برچسب‌ها: تام رایدر – Tomb Raider,
 



دانلود بازی Battlefield 4
نوشته شده در جمعه 17 آبان 1392
ساعت : 15:56
نویسنده : SOLTAN

ز روزی که شاهد رونمایی Battlefield 4  بوده‌ام نه تنها بر خلاف نسخه‌های قبلی از بازی دل زده شدم بلکه روز به روز به آن ایمان پیدا کردم.شوتری که چندین سال است انتظارش را می‌کشیم “در ظاهر” به خوبی در حال آنالیز شدن توسط تیم شوتر ساز الکترونیک آرتز یعنی DICE است.ما شوتر می‌خواهیم که استاندارد باشد.یک استاندارد با نام CoD داریم که هر شرکت ورشکسته‌ای هم شوترهای بی در و پیکر الگو گرفته از این فرنچایز را می‌سازد ولی در اصل استاندارد اصلی چیز دیگریست که لفظ آن به اشتباه در دهان سازندگان افتاده است.شوتری که ما از سازندگان می‌خواهیم باید علاوه بر بخش تک‌نفره، در بخش چندنفره نیز حرف اول را بزند.باید داستان قوی داشته باشد، کنترل شخصیت اصلی در بازی چه در PC و چه در کنسول عالی باشد، گرافیک در سطح قابل قبولی کار شده باشد یعنی نه انتظار بافت‌های عظیمی مثل Crysis 3 را داریم نه بافت‌هایی در حد بازی‌ها مستقل و دانلودی.میدان نبرد ۴ در ظاهر همه‌ی این استانداردها را رعایت کرده است ولی چیزی که از گذشته‌ی EA برداشت می‌شود نشان داده است که این شرکت همواره در خراب کردن خاطرات بازی‌کن‌ها با عناوین قدیمی یک فرنچایز تبحر خاصی دارد ولی برای قضاوت کمی زود است، بند پوتینت را سفت کن…

Battlefield 4 PS3-iMARS

 

Battlefield 4 ps3 cover small دانلود بازی Battlefield 4 برای PS3

 

:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر، بازی های خشن، بازی های ماجرایی، ،
:: برچسب‌ها: برچسب ها: اسکرین شات های بازی Battlefield 4, تصاویر بازی Battlefield 4, دانلود Battlefield 4 برای ps3 از سرور ایران, دانلود بازی بتلفیلد 4 برای پی اس 3, دانلود رایگان بازی بتلفیلد 4 برای سونی, دانلود لینک مستقیم Battlefield 4 برای ps3, دانلود نسخه iMARS بازی Battlefield 4 برای play station 3, دانلود نسخه سالم و تست شده Battlefield 4 برای ps3, دانلود نسخه نهایی بازی Battlefield 4 برای ps3, نقد بازی Battlefield 4, نقد و بررسی کامل بازی Battlefield 4, پیش نمایش بازی Battlefield 4,
 



ساعت : 15:53
نویسنده : SOLTAN
 
دانلود Battlefield 4 بازی بتلفیلد 4 میدان نبرد 4 برای کامپیوتر ، ایکس باکس ، پلی استیشن

 

دانلود Battlefield 4 بازی بتلفیلد 4 میدان نبرد 4 برای کامپیوتر ، ایکس باکس ، پلی استیشنReviewed by4664SonOct 30Rating:5.0دانلود Battlefield 4 بازی بتلفیلد 4 میدان نبرد 4دانلود Battlefield 4 بازی بتلفیلد 4 میدان نبرد 4 با لینک مستقیم و رایگان از دانلود فارسی

سرانجام انتظارها به پایان رسید و پس از مدت ها نسخه پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ بازی جذاب و پر هیجان Battlefield 4 که بیشتر از ۲ سال روی آن کار شده است عرضه می شود . در این چند سال اخیر مجموعه بازی های میدان نبرد Battlefield  سر و صدای زیادی کرده اند . در ادامه تغییرانی که این نسخه نسبت به نسخه های قبلی داشته که کم هم نیستند معرفی می شود . شما در یک محیط شهری کاملا متراکم  با پیاده نظام کامل و مبارزه با فضایی که دشمن در آن وجود دارد و کمین کرده بازی را آغاز خواهید کرد بین آسمان خراش ها با هلیکوپتربصورت زیکزاگ در حال پرواز هستید و با دشمن درست در مرکز شهر درگیر می شوید . گیم پلی بازی متعادل می باشد و نسبت به بازخورد بازیکن قابل تغییر است .

در گوشه پایین سمت چپ تصویر یک مینی نقشه دارید که می توانید وضعیت نیروهای خودی و دشمن را در آن مشاهده نمایید . در گوشه پایین سمت راست تصویر وضعیت سلامتی شما ( Health ) و محمات و اسلحه های شما وجود دارد . به این بازی زیبا غواصی در زیر آب نیز اضافه شده است .

:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر، بازی های خشن، بازی های ماجرایی، ،
 



دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PS3
نوشته شده در چهار شنبه 15 آبان 1392
ساعت : 21:49
نویسنده : SOLTAN

 

عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.

Call of Duty: Ghosts PS3-iMARS

 

Call of Duty Ghosts ps3 cover small دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PS3

 

:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر، بازی های خشن، بازی های ماجرایی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PS3,
 



دانلود Microsoft Windows 8 Release Preview Build 8400 x86 x64
نوشته شده در چهار شنبه 15 آبان 1392
ساعت : 21:46
نویسنده : SOLTAN

دانلود ویندوز هشت نسخه فاینال Windows 8 Final

:: به همراه لینک خرید پستی کاملترین نسخه ::

همانطور که می دانید ماکروسافت یکی از بزرگترین شرکت های ساخت سیستم عامل در جهان می باشد که اکثر افراد در سراسر دنیا از سیستم عامل های این شرکت یعنی ویندوز استفاده می کنند. البته در کنار مایکروسافت شرکت های دیگری نیز هستند مانند اپل که سیستم عامل این شرکت یعنی مکینتاش بعد از ویندوز دومین سیستم عامل محبوب در جهان به شمار میرود. اینبار گروه ایرانیان دانلود با جدید ترین ویندوز مایکروسافت در خدمت شماست. ویندوز 8 ویندوزی که خبر انتشار آن در سال 2010 بر اثر اشتباه یکی از کارمندان شرکت مایکروسافت در اینترنت قرار گرفت. البته در ابتدا مایکروسافت قصد نداشت که نسخه های آزمایشی این ویندوز را در اختیار عموم قرار دهد اما با انتشار این اخبار گروه های هک بیشتر ترغیب شدند تا نسخه های آزمایشی این ویندوز در اختیار عموم قرار دهند. از زمان انتشار اخبار ویندوز 8 تاکنون چند نسخه آزمایشی مختلف از این ویندوز منتشر شده که بلاخره نسخه فاینال البته نه از سوی مایکروسافت بلکه توسط منابع غیر رسمی منتشر شد. بر اساس گفته وبلاگ رسمی ساختمان ویندوز 8، سیستم عامل ویندوز 8 نسخه RTM (ساخت 9200) در اوت 2012 به صورت تقلبی منتشر شد و در 26 اکتبر 2012 به صورت رسمی منتشر خواهد شد. ویندوز 8 آخرین نسخه سیستم ‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می‌باشد که برای استفاده در رایانه‌های شخصی، تبلتها و تلفن‌های همراه تولید می‌شود. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز 8 گذاشته‌اند. مایکروسافت قصد دارد سیستم‌عامل ویندوز 8 را با پردازشگرهای 128 بیت سازگار کند، ویندوز ویستا و ویندوز 7 از پردازشگرهای 64 بیت پشتیبانی می‌کنند. از قابلیت‌های این سیستم عامل می‌توان به ارتباط سریعتر با استفاده از یواس‌بی3 و بلوتوث3، پشتیبانی از پردازنده‌های ARM، رمزگذاری کامل دیسک سخت، حساسیت نسبت به نور محیط، تشخیص چهره کاربر برای لاگین و لاگ اوت کردن، رابط کاربری مترو، برجسته‌بینی سه بعدی و پشتیبانی تلویزیون بی سیم اشاره کرد.این ویندوز را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: دانلود Microsoft Windows 8 Release Preview Build 8400 x86 x64,
 



دانلود سریال طنز مسافران با کیفیت عالی
نوشته شده در چهار شنبه 15 آبان 1392
ساعت : 21:43
نویسنده : SOLTAN
برای دانلود بعد از مرحله زیر در صفحه دانلود یک شمارنده از صفر تا 10 شمارش کرده سپس دکمه دانلود ظاهر میشود دقت کنید که از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید 

اگر در صفحه دانلود لینک دانلود ظاهر نشد روی دکمه View More Files کلیک کنید 
کارتونهای سایت با کیفیت متوسط در سایت گذاشته شده است
دانلود سریال طنز مسافران با کیفیت عالیReviewed byیوسفonApr 11Rating:

Mosaferan دانلود سریال طنز مسافران با کیفیت عالی

Info:
Artists: Hamid Lolaei , Rambod Javan , Shaghayegh Dehghan , Nasrolah Radesh , , …..
Year: 1388
Director: Rambod Javan

خلاصه:

سیاره کوچک آبی رنگی در گوشه پرتی از کهکشان مدتی است که فکر اعضای کنفدراسیون راه شیری را به خود مشغول کرده است. ساکنان سیاره زمین که بدون ملاحظه مشغول تخریب محیط زیست خود هستند و نادانسته تعادل کهکشان را به هم زده‌اند. کنفدراسیون چهار مأمور زبده خود را به زمین می‌فرستد تا در مورد این موجودات عجیب تحقیق کنند.

:: موضوعات مرتبط: فیلم، جنایی، سریال، اکشن، ،
:: برچسب‌ها: دانلود سریال طنز مسافران با کیفیت عالی,
 



دانلود سریال افسانه جومونگ دوبله فارسی
نوشته شده در پنج شنبه 9 آبان 1392
ساعت : 17:52
نویسنده : SOLTAN

 دانلود سریال افسانه جومونگ دوبله فارسی

خلاصه داستان : این سریال داستان جومونگ موسس امپراتوری گوگوریو در ۳۷ سال قبل از میلاد مسیح است.او پسر ژنرال« هائه موسو» و «بانو یوهوا»بود .پادشاه «گوم وا» سرپرستی جومانگ و مادرش را پس از قتل پدر جومانگ برعهده گرفت که گمان می‌رفت به دست سلسله «هان» به قتل رسیده است.«سوه ساه نو» دختر یک بازرگان بود که به جومانگ در تحقق رویایش در جهت بنیانگذاری یک کشور جدید کمک کرد و بعدها همسر دوم او شد.

بازیگران : Sung Eil Gook , Han He Jin , Kim Sun Soo , Hoon Yun Soo, Hoo Joon Hoo , …..

 
◄برای دانلود به ادامه مطلب بروید►
 
:: موضوعات مرتبط: سریال، تاریخی، ،
:: برچسب‌ها: آهنگ سریال افسانه جومونگ, افسانه جومونگ, افسانه جومونگ 1, افسانه جومونگ 2, افسانه جومونگ 65 , افسانه جومونگ download, افسانه جومونگ آنلاین, دانلود سریال افسانه جومونگ با دوبله فارسی, دانلود سریال افسانه جومونگ با زیرنویس فارسی, دانلود سریال افسانه جومونگ با لینک مستقیم, دانلود سریال افسانه جومونگ با کیفیت بالا, دانلود سریال افسانه جومونگ بدون سانسور, دانلود کامل سریال افسانه جومونگ, سریال افسانه جومونگ,
 



ساعت : 17:47
نویسنده : SOLTAN

 دانلود رایگان فیلم جدید و زیبای “یک عاشقانه ساده” با کیفیت عالی DVDRip

با لینک مستقیم و فرمت MKV به همراه نسخه کم حجم

دانلود فیلم یک عاشقانه ساده

کارگردان: سامان مقدم | ژانر: اجتماعی

مدت زمان: 104 دقیقه | سال تولید: 1390

فرمت: MP4 + MKV | حجم: 829 + 405 مگابایت

خلاصه داستان:

دو دوست قدیمی، از جوانی با هم عهد و پیمانی دارند. وصلت گندم دختر امان، با کرامت پسر صفر تقدیری نیست که گندم به آن تن دهد. او عشق خودش را می خواهد. سرنوشت خودش را می خواهد. عشق چیزی نیست که به عهد بی پرسش پایبند باشد. عاشقی ساده و سخت است. عاشقی خرف دلت است. اما گندم با بیست و چند سال سن، باید جلوی عهد و پیمان دو رفیق بایستد که حرف دلش را نپرسیده بودند…

بازیگران:

مهناز افشار، مصطفی زمانی، آتیلا پستیانی، علی قربانزاده، احمد مهران فر، مهراوه شریفی نیا، امیرحسین رستمی و…

دانلود فیلم در ادامه مطلب

:: موضوعات مرتبط: فیلم، جنایی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان فیلم جدید و زیبای یک عاشقانه ساده با کیفیت عالی, دانلود رایگان فیلم جدید و زیبای یک عاشقانه ساده بالینک مستقیم, دانلود رایگان فیلم جدید و زیبای یک عاشقانه ساده با حجم کم, تک دانلود, دانلود, دانلود فیلم یک عاشقانه ساده, دانلود فیلم جدید و زیبای یک عاشقانه ساده با حجم کم, دانلود فیلم یک عاشقانه ساده, یک عاشقانه ساده, عاشقانه ساده, فیلم یک عاشقانه ساده, ,
 



ساعت : 17:46
نویسنده : SOLTAN

دانلود کرک جدید و قدرتمند ویندوز 8.1


نرم افزار KMSPico یک ابزار ایده آل برای فعال سازی و کرک ویندوز میباشد. نسخه جدید این Activator قدرتمند و فوق العاده از ویندوز جدید شرکت مایکروسافت یعنی Windows 8.1 پشتیبانی میکند و شما به راحتی میتوانید این سیستم عامل را اکتیو کنید.

این نرم افزار نیاز به هیچ تخصص و دانشی ندارد و به راحتی آفیس 2010 و 2013، ویندوزهای ویستا، 7، 8 و 8.1 را کرک خواهد کرد و در حال حاضر بهترین کرک ویندوز و آفیس میباشد. در ادامه جزئیات دقیق تری از این برنامه را در سایت دوستی ها خواهید دید…

Features:
Universality (Activates: Vista/7/8/8.1; Office 2010/2013; 2008/2008R2/2012 Server)
Requires no active users Entries (Enough Neglect Activator).
Simultaneous activation of impingement and Windows and Office.

 
:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر، ،
 



دانلود بازی فیفا 14 برای کامپیوتر FIFA 14 Pc
نوشته شده در پنج شنبه 9 آبان 1392
ساعت : 17:45
نویسنده : SOLTAN

 fifa14 دانلود بازی فیفا 14 برای کامپیوتر FIFA 14 Pc


بازی FIFA 14 نام بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیزی است که توسط کمپانی EA Sports برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۳ ساخته شده و انتشار یافته است ، پس از مدت ها انتظار طبق وعده های داده شده بالاخره نسخه جدید فیفا نیز عرضه شد که دارای تغییرات وسیع و هیجان انگیزی می باشد ، فیفا ۱۴ با موتور عالی خود یعنی Ignite توانست یک شبیه ساز واقعی از فوتبال را برای گیمرها ارائه داده و تا حدودی به خصوص در آمریکا گوی سبقت را از رقیب دیرینه ی خود یعنی PES دزدید ، بازی که فوتبال واقعی را معنا می کند ، هر ساله فیفا دست خوش تغییرات بسیاری شده و نوآوری در آن حرف اول را می زند ، در نسخه جدید نیز ما این را به وضوح مشاهده می کنیم چرا که با توجه به اینکه PES نیز دست به انقلابی بزرگ زده فیفا نمی خواهد به همین زودی پا پس بکشد ، پس باید منتظر شد و دید که امسال نیز کدامیک از این ۲ عنوان ورزشی پر طرفدار موفقیت بیشتری کسب خواهد کرد ،دانلود بازی FIFA 14 را می توانید هم اکنون به صورت رایگان دانلود نمایید …

:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: fifa 14 , اسکرین شات های بازی fifa 14, تصاویر بازی fifa 14 , دانلود دمو Fifa 14 , دانلود دمو بازی فوتبال 2014, دانلود دمو بازی فیفا 14, دانلود دمو بازی ورزشی 2013 , دانلود دمو مستقیم بازی فیفا 14 , دانلود رایگان دمو Fifa 14, دانلود رایگان دمو بازی Fifa 14 برای کامپیوتر , دانلود فیفا دانلود مستقیم از سرور ایران , دمو بازی فیفا 14, دانلود مستقیم دمو Fifa 14 , دانلود مستقیم لینک پر سرعت دمو بازی فیفا 14 برای کامپیوتر , دانلود نسخه آزمایشی بازی Fifa 14 , عکس های بازی fifa 14, عکس هایی از بازی fifa 14, فیفا 14 , نقد بازی fifa 14, پیش نمایش بازی fifa 14, ,
 



ساعت : 17:45
نویسنده : SOLTAN

دانلود رایگان فیلم ایرانی جدید و زیبای من مادر هستم با کیفیت عالی DVDRip

با لینک مستقیم به همراه نسخه کم حجم

دانلود فیلم من مادر هستم

کارگردان: فریدون جیرانی | ژانر: اجتماعی

مدت زمان: | سال تولید: 1389

فرمت: MKV + MP4 | حجم: 393 + 810 مگابایت

خلاصه فیلم:
فیلم دربارۀ زندگی دو خانواده مرفه است که در حال 
فروپاشی است. در این میان حوادثی که برای دختر یکی از خانواده ها که نوزده سال دارد(باران کوثری) پدید می آید، سبب برملا شدن بسیاری از رازهای زندگی آدم های قصه می شود.

بازیگران:
باران کوثری، حبیب رضایی، هنگامه 
قاضیانی، فرهاد اصلانی، امیرحسین آرمان، پانته‌آ بهرام و…

ادامه مظلب برید

:: موضوعات مرتبط: فیلم، جنایی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود فیلم جدید و زیبای من مادر هستم با کیفیت عالی, دانلود فیلم جدید من مادر هستم , دانلود فیلم جدید من مادر هستم با لینک مستقیم, دانلود فیلم جدید من مادر هستم با کیفیت بالا, دانلود فیلم جدید من مادر هستم با حجم کم,
 



ساعت : 17:42
نویسنده : SOLTAN

دانلود سریال جدید و بسیار دیدنی گنج مظفر با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود قسمت 5 و 6 سریال گنج مظفر

لینک دانلود اضافه شد .

دانلود قسمت پنجم و ششم سریال گنج مظفر

دانلود سریال گنج مظفر با لینک مستقیم

موضوع : طنز

سال انتشار : 1386

مدت زمان : ۴۰ دقیقه

فرمت : Mkv

حجم : 350 Mb

کارگردان : مهران مدیری

بازیگران : مهران مدیری، سیامک انصاری، رضا شفیعی جم، محمدرضا هدایتی، نادر سلیمانی، سحر جعفری جوزانی، شقایق دهقان، نصرالله رادش، الیکا عبد الرزاقی، علی لک پوریان ، بهنوش بختیاری و…

خلاصه داستان مجموعه سوم : قاب عکس خان قلی خان در منزل مظفر زرگنده حکایت از راز پیچیده تری دارد و تلاش خان مظفر برای تصاحب آن همچنان بی نتیجه است . در این بین راز قاب عکس خان قلی خان برای دیگران نیز فاش می شود …

توضیحات : گنج مظفر نام سریال پخش نشده‌ای به کارگردانی مهران مدیری است که پس از اتمام مجموعه باغ مظفر فیلمبرداری آن شروع شد. این مجموعهٔ تلویزیونی را پیمان قاسمخانی و گروهش نوشته‌اند و حمید آقاگلیان و مجید آقاگلیان تهیه‌ کرده‌اند.

در آذر ماه سال ۱۳۸۶ اخباری مبتنی بر این که این سریال از طریق لوح های فشرده و به صورت پخش خانگی منتشر می‌شود از صدا و سیما پخش شد. اما پخش سریال بنا به دلایلی به تعویق افتاد.

در تیر ماه سال ۱۳۹۲ با واگذاری مالکیت این سریال به مؤسسه گلرنگ رسانه زمینه برای پخش آن در شبکه خانگی فراهم شد. گفته می شود این سریال پس از پایان پخش سریال ویلای من در شبکه خانگی توزیع شده.

دانلود در ادامه مطلب

:: موضوعات مرتبط: سریال، اکشن، ،
:: برچسب‌ها: دانلود, دانلود قسمت پنجم و ششم سریال گنج مظفر, دانلود قسمت پنجم سریال گنج مظفر, دانلود قسمت ششم سریال گنج مظفر, گنج مظفر, دانلود سریال گنج مظفر قسمت 5, دانلود سریال گنج مظفر قسمت 6, دانلود سریال گنج مظفر قسمت 7, دانلود سریال گنج مظفر قسمت 8, دانلود سریال گنج مظفر قسمت 4, دانلود سریال گنج مظفر قسمت 3, دانلود سریال گنج مظفر قسمت 2, دانلود سریال گنج مظفر قسمت 1, دانلود مجموعه سوم سریال گنج مظفر, گمج مظفر, دانلود سریال, دانلود سریال گتج مظفر قسمت های 5و6, دانلود سریال گنج مظفر قسمت 6, دانلود سریال گنج مظفر قسمت 10, دانلود مجموعه سوم سریال گنج مظفر قسمت های 5 و 6 با کیفیت عالی, دانلود مجموعه سوم سریال گنج مظفر قسمت های 5 و 6 با حجم کم, دانلود مجموعه سوم سریال گنج مظفر قسمت های 5 و 6 حجم کم و کیفیت عالی, دانلود مجموعه سوم سریال گنج مظفر قسمت های 5 و 6 با لینک مستقیم, دانلود سریال گنج مظفر مجموعه ی 3,
 



ساعت : 17:40
نویسنده : SOLTAN

دانلود سریال پژمان

دانلود تمام قسمت های سریال جدید پژمان با حجم کم و کیفیت عالی

قسمت اول سریال پژمان اضافه شد |  شنبه ۶ مهر ۹۲

 

کارگردان: سروش صحت | ژانر: طنز اجتماعی

مدت زمان: ۴۰ دقیقه | سال انتشار: ۱۳۹۲

فرمت: MP4 | حجم: ۴۱۶ مگابایت

خلاصه:
در این سریال پژمان جمشیدی نقش فوتبالیستی را دارد که برای چهارمین فصل متوالی با وجود تلاش فراوان، موفق نشده تیمی را برای خود دست و پا کند. او نمی‌خواهد بپذیرد که عمر فوتبالش به پایان رسیده است. با وجود این، شرایط مالی نامساعد و برخی مشکلات اقتصادی که گریبانگیر خانواده اش شده، او را مجبور می‌کند که قید زندگی لوکس و پرخرجش را بزند و پس از سالها دوباره نزد خانواده اش بازگردد…

بازیگران:
سام درخشانى، بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه خواه، اردشیر کاظمى، رضا کریمی، ویدا جوان، غلامحسین لطفی، حسین سلیمانی، اصغر حیدری و پژمان جمشیدی

:: موضوعات مرتبط: سریال، اکشن، ،
:: برچسب‌ها: دانلود سریال جدید و کمدی “پژمان” با کیفیت عالی, دانلود سریال جدید پژمان, دانلود قسمت 1 سریال جدید پژمان, دانلود قسمت 1 سریال پژمان, پژمان, سریال پژمان, دانلود قسمت 2 سریال جدید پژمان, دانلود قسمت 2 سریال پژمان, سه سیما, سه, بهاره رهنما, سام درخشانی, رضا کریمی, ویدا جوان, دانلود سریال پژمان با لینک مستقیم, دانلود سریال پژمان با حجم کم, دانلود سریال پژمان با کیفیت عالی, دانلود سریال پژمان با کیفیت بالا, دانلود قسمت اول سریال پژمان با لینک مستقیم, دانلود قسمت اول سریال پژمان با حجم کم, دانلود قسمت اول سریال پژمان با کیفیت عالی, فوتبال, سریال فوتبالی, مشکلات, خوانواده, بیژن, پژمان جمشیدی, سام درخشانی, دانلود سریال طنز,
 



ساعت : 17:39
نویسنده : SOLTAN

دانلود مجموعه دوم سریال گنج مظفر قسمت 3 و 4 با کیفیت عالی DVDRip

با لینک مستقیم و با فرمت MKV محصول سال 1386

این مجموعه در 12 قسمت منتشر میشود

دانلود مجموعه دوم سریال گنج مظفر با کیفیت عالی

کارگردان: مهران مدیری | ژانر: طنز

مدت زمان: هر قسمت 30 دقیقه | سال تولید: 1386

فرمت: MKV + MP4 | حجم: 280 + 150 مگابایت | مجموعه دوم (3 و 4)

خلاصه فیلم:
گنج (باغ) مظفر داستان تنها میراث به جا مانده از خان قلی خان خان بزرگ منطقه ی قلهک و تهران بزرگ است. عمارت دو تکه ایب که در یک طرف آن مظفر زر گنده ملقب به مظفر خان به همراه خانواده و خدم و حشم و در یک طرف منصور مظفر زر گنده به همراه همسر جوان خود شیدا زندگی می کنند…

بازیگران:
مهران مدیری، سیامک انصاری، محمد رضا هدایتی، رضا شفیعی جم، نادر سلیمانی، نصر الله رادش، شقایق دهقان، سحر جعفری جوزانی، بهنوش بختیاری، الیکا عبدالرزاقی، هادی کاظمی، ساعد هدایتی، جواد عزتی، شایان احدی فر …

:: موضوعات مرتبط: فیلم، سریال، اکشن، ،
:: برچسب‌ها: دانلود, فیلم, دانلود فیلم گنج مظفر, دانلود فیلم گنج مظفر1, دانلود فیلم گنج مظفر1و2, دانلود فیلم گنج مظفر3, دانلود فیلم گنج مظفر4, دانلود فیلم گنج مظفر3و4, دانلود فیلم گنج مظفر مجموعه2, گنج مظفر, گنج مظفر2, گنج مظفر1, گنج مظفر3, گنج مظفر4, گنج مظفر5, گنج مظفر6, گنج مظفرمجموعه3, دانلود سریال گنج مظفر, دانلود سریال گنج مظفر قسمت 3, دانلود سریال گنج مظفر قسمت 4, دانلود سریال گنج مظفر قسمت 1, دانلود سریال گنج مظفر قسمت 2, دانلود سریال گنج مظفر قسمت 3 و 4, دانلود سریال گنج مظفر قسمت 1و2, دانلود سریال گنج مظفرمجموعه 1, دانلود سریال گنج مظفر ,
 



ساعت : 17:37
نویسنده : SOLTAN

 دانلود رایگان بازی فوق العاده زیبا و محبوب تیکن Tekken 5

 

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی به همراه آموزش نصب :.

سری بازی های تکن یکی از محبوب ترین بازی های مبارزاتی و اکشن است که از دیرباز دربین گیمرها محبوبیت داشته است. با اینکه هر نسخه منتشر شده  از این بازی طرفداران زیادی داشت ولی با این حال با توجه به عدم نوآوری در نسخه های ارائه شده با مخالفان و منتقدان زیادی روبرو می شد. با این اوضاع پیش آمده کمپانی با سابقه Namco با تدبیرات و تفکرات جدید تصمیم به انتشار نسخه 5 از این بازی اکشن گرفت تا در این نسخه هم بازیکنان قبلی حضور داشته باشند و هم ایده های جدیدی را در آن پیاده کند، در همین راستا در Tekken 5 شاهد برخی تغییرات و ابتکارات جدید هستیم و به طور مثال بیش از 20 مبارز به صورت آزاد وجود دارد و شما می توانید یکی از مبارزان را برای شرکت در مسابقات انتخاب کنید، و علاوه بر آن بیش از 10 بازیکن مخفی در بازی وجود دارد که از قدرت بیشتری نسبت به بقیه برخوردارند ولی برای امکان انتخاب این مبارزان باید در تورنمنت ها مقام کسب کنید. یکی دیگر از ویژگی های جدید این نسخه افزوده شدن تکنیک و تاکتیک های جدید رزمی است که این بار به سرعت و قدرت حرکات مبارزان بیشتر پرداخته شده است و در مقابل باید گیمر سرعت عمل نشان داده و با استفاده سریع و به موقع از صفحه کلید یا دسته بازی فنون جدیدی را به نمایش بگذارد، همچنین مبارزان از تجهیزات جنگی متفاوتی برای شکست رقیبان خود استفاده می کنند. از مبارزان سرسخت این نسخه می توان Jack 5  با قدرت حیوانی و ویران کننده، Asuka Kazama رزمی کار کازاما، Ling Xiaoyu چینی با ضربات زیرکانه، Craig Marduk بکسور و مبارز قوی هیکل با ضربات قوی وسهمگین و Hwoarang ستاره تکواندوکار را نام برد که هریک ویژگی ها و حرکات منحصربفرد خود را دارند. امکان تغییر لباس رزمی کاران از دیگر ویژگی های مختص این نسخه می باشد. تیم تک دانلود افتخار این را دارد که این بازی زیبا را همان طور که مشاهده می کنید دربین سایت های ایرانی برای اولین بار به طور رایگان و اختصاصی برای شما عزیزان آماده دانلود کند.

 

 


 

:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر، بازی های خشن، ،
:: برچسب‌ها: دانلود Tekken 5, دانلود بازی Tekken 5 Free, دانلود بازی جدید تیکن 5, دانلود بازی مبارزات تن به تن, دانلود جدیدترین نسخه تیکن Tekken, دانلود رایگان بازی تیکن 5 Tekken 5, نسخه رایگان و کامل بازی Tekken 5,
 



ساعت : 17:34
نویسنده : SOLTAN

دانلود رایگان مجموعه عظیم آموزش زبان انگلیسی English Today

.:: برای اولین بار در ایران *** تقدیم به تمام ایرانیان ::.

.:: نسخه فشرده شده و کامل مجموعه آموزش زبان انگلیسی در 5 دی وی دی فقط با حجم 17 گیگابایت به همراه زیر نویس انگلیسی کاملا هماهنگ ::.

انگیسی امروز یک محصول نو و ابتکاری جهت یادگیری زبان انگلیسی است و به نحوی طراحی شده که امکان استفاده از حداکثر مزایای فرمت DVD، را فراهم می کند و بر اساس نیازهای مشتریان هدف، طراحی شده است.
این محصول تنها یک فرم پیشرفته تر از ویدئو کاست و سی دی رام ها نیست بلکه یک محصول کاملا جدید است. یک نگرش و روش کاملا نوین را ارائه داده است: به جای درسهای تصویری معمولی، یک معلم دانشجو ها را از طریق روایت سری داستان ها در شرایط کمدی راهنمایی می کند.
همچنین یک سری تمرینات تعاملی وجود دارد که از طریق آن شخص می تواند آنچه را که یاد گرفته تمرین نماید. همه این امکانات در یک محصول مولتی مدیا (چند رسانه ای) و با صرفه اقتصادی.
هر محصول انتشاری سه خصوصیت اصلی زیر است:
- DVD قابل استفاده با تلویزیون و هم کامپیوتر است. DVD هسته اصلی دروس است.
- یک audio CD (سی دی صوتی) شامل رو نو یسی (متون گفتاری) کلیه داستانهای تصویری موجود DVD به همراه موارد بسیار جالب و جدید جهت مطالعه عمیق و مرور موارد آموزشی.
- یک کتاب آموزشی شامل تمام متون گفتاری ویدئو ها، ترجمه آنها، تمرینات و یک بخش ویژه لغات جدید می باشد.
هر DVD شامل یک داستان و یا ماجرای تصویری و یک درس است که تشریح کننده مسائل مربوط به زبان در برنامه است. دروس “استاندارد” با درس “ویژه” در انتهای هر DVD همراه شده است که ممکن است یک فیلم تصویری از یک داستان مستقل و یا یک کارتون بر اساس ادبیات معمولی یا ژانرهای سینمایی و اشکال مختلف و گویای زبان، باشد. همچنین هر درس شامل یک بخش کارگاه با تمرینات تعاملی و جدول گرامر برای سنجش توانایی دستور زبان و میزان پیشرفت است.

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: اموزش تافل, اموزش زبان انگلیسی, خرید مجموعه English Today, دانلود English Today, دانلود اموزش زبان انگلیسی, دانلود مجموعه اموزش زبان, دانلود مجموعه اموزش زبان انگلیسی English Today, دانلود نسخه فشرده شده English Today, دانلود کتاب صوتی اموزش زبان, سی دی اموزش زبان, فیلم اموزش زبان انگلیسی, کتاب اموزش زبان انگلیسی,
 



ساعت : 12:31
نویسنده : SOLTAN

دانلود رایگان سریال جدید و زیبای “بچه های نسبتا بد” با کیفیت عالی

دانلود رایگان سریال بچه های نسبتا بد با لینک مستقیم

 

کارگردان: سیروس مقدم | ژانر: اجتماعی | مدت زمان: 40 دقیقه

سال پخش: 1392 | تعداد قسمت ها: 26 قسمت

فرمت: MP4 | حجم: 180 + 350 مگابایت

خلاصه داستان:

داستان چهار جوان خلافکار است که اتومبیل حامل یک گاوصندوق را به سرقت می‌برند، داخل این صندوق 2000 سکه‌ی بهار آزادی وجود دارد که به همت یک موسسه‌ی خیریه و برای اهدا به زوج‌های نیازمند فراهم شده است. با از دست رفتن سکه‌ها که قرار است در مراسم ازدواج گروهی زوج‌ در روز عید فطر اهدا شود، موسسه‌ی خیریه دچار بحران می شود…

بازیگران:

حمید گودرزی، اشکان خطیبی، میلاد کی‌مرام، علی طباطبایی، شهرزاد کمالی و با حضور یوسف تیموری و هنرمندی اکبر عبدی

:: موضوعات مرتبط: فیلم، جنایی، سریال، اکشن، ،